Jak stworzyć kampanię na Kickstarterze, która zdobędzie inwestorów
- By : Przedsiebiorczosc24.pl
- Category : Biznes i finanse
Kickstarter to platforma, na której ludzie dzielą się swoimi pomysłami i zdobywają pieniądze na realizację swojego projektu. Jest wiele osób, które stworzyły udane projekty na Kickstarterze i osiągnęły dobry dochód sprzedając swoje produkty.
Ale, pierwszym krokiem jest stworzenie kampanii, która przyciągnie inwestorów. Zanim przejdę do szczegółów, pozwól, że powiem ci o celu tego artykułu.
Celem tego artykułu jest pomoc w stworzeniu skutecznej kampanii na Kickstarterze, która zdobędzie inwestorów i sprawi, że będziesz zarabiał więcej.
Czym jest Kickstarter?
Kickstarter to strona crowdfundingowa, która została uruchomiona w 2009 roku. Jest to strona, która pomaga ludziom dzielić się swoimi pomysłami ze światem i umożliwia im realizację projektów. Jego ideą jest to, że twórcy projektu powinni osiągnąć cel finansowania w określonym czasie.
Masz więc pomysł na nowy produkt lub usługę i chcesz go udostępnić światu. Ale, nie masz wystarczającego kapitału, aby zrealizować swój projekt. Użyjesz Kickstartera, aby zebrać pieniądze od ludzi, którym spodoba się Twój projekt.
Twórcy projektu muszą spełnić minimalny cel finansowania, aby ukończyć swój projekt. Muszą podać szacunkową kwotę, jakiej potrzebują do ukończenia swojego projektu. Gdy cel finansowania zostanie osiągnięty, projekt zostanie ukończony.
Jest wiele osób, które pracują nad własnym projektem, ale większość z nich nie odniosła sukcesu. Powody niepowodzenia to:
Nie zidentyfikowali potencjalnych inwestorów i nie stworzyli silnej kampanii
Nie postawili swojej najlepszej stopy do przodu
Nie stworzyli przekonującego projektu
Istnieje wiele innych powodów, dla których projekt nie uzyskuje finansowania, ale są to główne przyczyny.
Jakie są więc kroki, które należy podjąć przed stworzeniem kampanii na Kickstarterze?
1. Poznaj swoją publiczność
Najważniejszą rzeczą przed uruchomieniem kampanii jest poznanie swojej grupy docelowej. Kto będzie zainteresowany Twoim projektem? Jakie są czynniki, które sprawią, że będą nim zainteresowani?
Kiedy mówię “grupa docelowa”, oznacza to ludzi, którzy będą korzystać z Twojego projektu. Może to być każdy, kto jest nim zainteresowany. Możesz również skierować się do osób, które korzystały z podobnych produktów. Jeśli Twój produkt różni się od innych, to musisz stworzyć skuteczny plan marketingowy.
2. Poznaj swój projekt
Bardzo ważne jest, aby znać swój projekt. Dlaczego tworzysz ten projekt? Kto będzie nim zainteresowany? Jakie będą dla nich korzyści?
Musisz wziąć pod uwagę wszystkie powyższe rzeczy podczas tworzenia kampanii. Jeśli nie masz jasności co do swojego projektu, to nie możesz stworzyć przekonującej kampanii.
3. Stwórz przekonującą kampanię
Ludzie nie przekażą darowizny, jeśli nie będą wiedzieć o Twoim projekcie. Dlatego ważne jest, aby stworzyć przekonującą kampanię. Oto kilka wskazówek, które sprawią, że Twoja kampania będzie przekonująca:
Bądź transparentny i szczery
Nie okłamuj ludzi
Zawsze pokazuj swoje prawdziwe wartości
Pokaż ludziom, jak sprawisz, że ich życie będzie lepsze